یوزفایل

یوزفایل

معرفی آلبوم های موسیقی و سایر فایل ها
یوزفایل

یوزفایل

معرفی آلبوم های موسیقی و سایر فایل ها

دانلود آهنک شاد عروسی

دانلود آلبوم شاد ارکستری ترکی از خواننده گان منتخب

۱۶ آهنگ شاد ارکستری ترکی مخصوص عروسی و جشن ها

Download New Music By Album Orkesteri Called Happy turkish 

اختصاصی اردبیل موزیک

دانلود آلبوم ترکی شاد منتخب اردبیل موزیک

دانلود آلبوم شاد ارکستری آذری


فول آلبوم هوروش بند

گروه هوروش بند را بیشتر بشناسید

هوروش بند در سال ۱۳۹۵ توسط تنظیم‌کننده مطرح و خوش‌ذوق کشورمان تأسیس شد. مدیریت اجرایی این گروه بر عهده‌ی حمید فریزد بوده و تنها خواننده‌ی این گروه مهدی دارابی است. گروه هوروش بند با ترانه‌ی «به یاد تو می‌افتم» به شهرت رسید و هواداران زیادی را به دست آورد. مضمون این آهنگ عاشقانه است و سراینده‌ی این آهنگ آرش ای پی می‌ باشد.

دانلود آهنگ های هوروش بند

مهدی دارابی در ۱۷ مردادماه ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد و اصالتا اهل کوهدشت لرستان می باشد. مهدی دارابی از سال ۱۳۹۵ همکاری خود را با هوروش باند آغاز کرد. وی ترانه‌ سرا و آهنگ‌ ساز و خواننده‌ ی هوروش بند است. او در این گروه به همراه حمید فریزد، آرش عدل پرور، مسعود جهانی و مسیح همکار است و تا به‌ حال بیش از ۱۷ قطعه و آهنگ تولید کرده‌ اند که آهنگهای به آخر منو به باد، به کی پز میدی، ماه دلم، خنک شد دلت و فاصله نه را می‌ت وان جزء موفق‌ ترین کارهای این گروه نام برد.

مسعود جهانی متولد ۱۰ خرداد ۱۳۶۶ تنظیم کننده و خواننده است. دانشجوی انصرافی دکترای داروسازی دانشگاه اصفهان است، اصلتا اهل تبریز می باشد او فرزند شهید است به همراه مهدی دارابی موسس گروه موسیقی هوروش بند می باشد. از سن ۱۴ سالگی آموختن موسیقی را آغاز کرده. در سال ۸۵ وقتی ۱۹ ساله بود در رشته داروسازی دانشگاه اصفهان قبول شد، آنجا یک گروه موسیقی تشکیل داد اما برای اجرا با مشکل اداره ارشاد مواجه شد. بعد از چند ترم از داروسازی دانشگاه بدلیل وقت زیادی که برای موسیقی و یادگیری آن می گذاشت انصراف داد.

دانلود تمامی آهنگ های هوروش بند


پخش آنلاین و دانلود موزیک های غمگین و شاد جدید گروه هوروش بند با لینک مستقیم

❋ آهنگ شماره ۲۲ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام ادامه میدمت ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band –Edame Midamet mp3

باز خوابم برد تو ساحله چشمای روشنت
تو فکر خودم ادامه میدمت بازم میام به دیدنت

 

موسیقی ادامه میدمت از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی ادامه میدمت از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


❋ آهنگ شماره ۲۱ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام دلم پریشونه ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band –Delam Parishoone mp3

مثل موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور برم
تو صدام میکردی بهت میگفتم دردت به جونم

 

موسیقی دلم پریشونه از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی دلم پریشونه از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود

❋ آهنگ شماره ۲۰ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام آهای ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – Ahay mp3

آهای اگه منو بخوای اگه پاشی بیای قدمت رو چشه
تورو جون هردومون بیا هرچی که بوده بیخیال اونی که گفته نمیخوامت برو وردار بیار

 

موسیقی آهای از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی آهای از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


❋ آهنگ شماره ۱۹ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام عاشقم کردی ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – Ashegham Kardi mp3

عاشقم کردی حال دلو بد کردی بیخیال آخه دست توئه دیگه قلق دل وامونده
تو چیکار کردی آتیشی به پا کردی میدونی نباشی میگیره دلی که پیش تو جا مونده

 

موسیقی عاشقم کردی از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی عاشقم کردی از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


پخش آنلاین و دانلود موزیک های غمگین و شاد جدید گروه هوروش بند با لینک مستقیم

❋ آهنگ شماره ۱۸ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام ترکم نکنیا ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – Tarkam Nakonia mp3

تو که میدونی دور شی میمیرم من نفس هی از تو میگیرم

نرو نذار قفس بشه دنیام ترکم نکنیا

عزیزم عشقت شده تموم زندگیه من

هنوزم فکرت نرفته از خیال خسته ام

موسیقی ترکم نکنیا از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی ترکم نکنیا از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


پخش آنلاین و دانلود موزیک های غمگین و شاد جدید گروه هوروش بند با لینک مستقیم

❋ آهنگ شماره ۱۷ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام تو مرا دیوانه کردی ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – To Mara Divane Kardi mp3

کاشکی نداشتم تورو از اولشم نبودی تو

کاشکی که پیدات نمیشد بد دلمو شکوندی تو نموندی تو

رفتم از قلب تو انگار فکرتم هرشبو هرجا

میره این دل واست هر بار تو مرا دیوانه کردی

موسیقی تو مرا دیوانه کردی از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی تو مرا دیوانه کردی از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


❋ آهنگ شماره ۱۷ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام عوض کردی ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – Avaz Kardi mp3

کافیه اخم کنی تا جونم بره عمرمو بدجوری مدیونم بهت

تو بخند جای تو گریه میکنم تا نخندی مگه من ول میکنم

عوض کردی طعم زندگیمو از کجا اومدی حیفه بیخود

دورشی از من بی تو قلبم میگیره میزنه بی تو پر پر

موسیقی عوض کردی از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی عوض کردی از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


❋ آهنگ شماره ۱۶ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام خستم ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – Khastam mp3

بسه جون هردومون خسته شدم از این شبا کم نشو از زندگیم داغون شدم برگرد بیا

مگه میشه اون روزا رو تو الان یادت بره مگه آدم عشقشو میتونه عذابش بده

موسیقی خستم از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی خستم از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


❋ آهنگ شماره ۱۵ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام این قرارمون نبود ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – In Ghararemoon Nabood mp3

آخه چرا احساس منو تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو

هر چی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مرد

موسیقی این قرارمون نبود از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی این قرارمون نبود از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


❋ آهنگ شماره ۱۴ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام اشتباه ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – Ye Eshtebah mp3

ببین با یه اشتباه کشیدیم به ناکجا راه من دور بود قدم تو شوم بود هرکدوم رفتیم یه جا

آخرش دنیای نامرد دست ما دوتارو از همدیگه وا کرد مث خوابی بودی انگار

یکی اومد منو از خوابت بیدار کرد

موسیقی اشتباه از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی اشتباه از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


❋ آهنگ شماره ۱۳ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام ماه پیشونی ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – Mah Pishooni mp3

با انگشت همه نشون میدن منو ماه پیشونی قلبمو خوب زدی بردی

پاک این دل شده مست و خرابت این دل نابو تو گول زدی بردی

یالا پاشو بیا پیش من والا اون نازو کرشمه رو ببینم

مارا جادو میکنی والا چشمون سیاهت کشته مارا

موسیقی ماه پیشونی از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی ماه پیشونی از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


❋ آهنگ شماره ۱۲ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام یاد تو میوفتم ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – Yade To Mioftam mp3

منو دیر اومدن بگم این همه منو عاشقی پای تو بسمه

وای بستم من قلبی با حسرت خستم کردو داغون

وای بستن پیمان منو بازم با این بارون

موسیقی یاد تو میوفتم از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی یاد تو میوفتم از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


❋ آهنگ شماره ۱۱ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام لیلی بی عشق ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – Leili Bi Eshgh mp3

لیلی بی عشق کجایی تنهام آخه به جونت وصله نفس هام

دنیا بی تو یعنی که مریض و تنهام

امشب دیوونم بی تاب بی تاب تو آسمونم نمونده مهتاب

کجای قصه گم شدی افتادی از پا

موسیقی لیلی بی عشق از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی لیلی بی عشق از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


❋ آهنگ شماره ۱۰ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام تویی دوا ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – Toei Dava mp3

پر نکش بمون غصه میخورم کو گلم دل دریات

تو شدی گلم اما این گلو آخرشم چید دستات

با فکرت این شبا دیوونس این هوا هی پرسه میزنم هی

دردم تویی دوا از هم شدیم جدا خستم به اون خدا هی

موسیقی تویی دوا از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی تویی دوا از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


دانلود تمامی آهنگ های هوروش بند

مهدی دارابی به همراه حمید هیراد خوش صدا

❋ آهنگ شماره ۰۹ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام مجنون ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – Majnoon mp3

من میام به سمتت هنوزم من همون آدم دیروزم

رفتم از دلت عشق من بهت کم نمیشه من وابسته ام

هر کجا بری هر چقدر بخوای دور شی از دلم باز هستم

موسیقی مجنون از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی مجنون از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


❋ آهنگ شماره ۰۸ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام خنک شد دلت ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – Khonak Shod Delet mp3

دروغ نگو نه دروغ نگو نگو که بد بود دنیامو دادم واسم قفس بود

خنک شد دلت کارتو کردی گفتی من برم حلال بعدی

خنک شد دلت الان آرومی ها ولی نبود جواب خوبی هام

موسیقی خنک شد دلت از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی خنک شد دلت از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


❋ آهنگ شماره ۰۷ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام فاصله نه ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – Faseleh Na mp3

گر بری دل بدهی بی من بی وفا تویی کم کن این فاصله رو جا که منو فنا کنی

به بارون به دریا به هرکی که تورو دید بگو عاشقتم بگو عاشقتم

به هرجا رسیدی بنویس رو در و دیوار شدی عاشق من شدی عاشق من

موسیقی فاصله نه از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی فاصله نه از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


❋ آهنگ شماره ۰۶ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام عاشقم ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – Ashegham mp3

با تو میشه سالم دل بیمارم میشه رفت تو در و دیوارم واسه تو جونمو میذارم

عاشقم آخه عاشقم باشه کم نباشه غم

موسیقی عاشقم از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی عاشقم از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


❋ آهنگ شماره ۰۵ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام خالیه جای تو ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – Khalie Jaye To mp3

دیوونم کردی تو آخه چیو آتیش میزنی هر چقدر دور میشی بازم تو بهم نزدیک تری

با تو آخه دیگه عقلم از توی این سر پرید مثل باد و مثل بارون رفتی سریع

موسیقی خالیه جای تو از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی خالیه جای تو از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


❋ آهنگ شماره ۰۴ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام مثل من باش ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – Mesle Man Bash mp3

بیا واست تنگ شده قلبم طفلکی دل عاشقه خب هر کاری کردن که بگیرن جاتو تو دلم نشد

نفهمیدم چی شد که راهم سمت چشمای تو خورد یه شبه عاشق شدمو بردی تو عقل و دلمو

موسیقی مثل من باش از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی مثل من باش از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


❋ آهنگ شماره ۰۳ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام ماه دلم ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – Mahe Delam mp3

تمومه این شبارو با یادت قدم زدم این کوچه ها شاهد بپرس چجوره حال این عاشق

همه درارو بستی روم آخه چجور بیام سراغ تو تا کی بشینم این گوشه دری وا شه

بیا پیش دلم باش یکم یا بیا و بیوفت از چشمم یا که این دلو از جاش بکن ماه من

موسیقی ماه دلم از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی ماه دلم از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


❋ آهنگ شماره ۰۲ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام آخر منو به باد داد ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – Akhar Mano Be Baad Dad mp3

دادی منو دست این شبا رفتی تنهام بشم ولی میخوامت

پنهون نشو هی رو برنگردون دیوونه میشم

این رسمش نبود که عاشق کنی و نمونی پیشم

تو خوابم نمیدیدم زندگیمو وقف تو باشه

آره راحت میگفتم جونمو بره من عاشق نمیشم

موسیقی آخر منو به باد داد از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی آخر منو به باد داد از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


❋ آهنگ شماره ۰۱ هوروش بند ❋

♬♬♬♬ آهنگ هوروش بند بنام به کی پز میدی ♬♬♬♬

Music Irani Hoorosh Band – Be Ki Pose Midi mp3

دلم میخواد پیش من باشی تا ابد تا جونم بگه برات

نمیتونم بمونم بی تو نگو نه نزار اشک من دراد

دلم میخواد داد بزنم اسمتو فریاد بزنم

تو کوچه پس کوچه ی شهر عشق تو رو جار بزنم

وقتی تو میخندی میخوام دلمو از جاش بکنم

اونی که جون میده برات آره منم آره منم

موسیقی به کی پز میدی از هوروش بند با کیفیت ۳۲۰ اصلی / دانلود

موسیقی به کی پز میدی از هوروش بند با کیفیت ۱۲۸ اصلی / دانلود


دانلود کاملترین فول آلبوم هوروش بند به صورت فایل زیپ یکجا

♬♬ برای رضایت بیشتر شما کاربران بسیار محترم در این قسمت کاملترین و جدیدترین فول آلبوم هوروش بند رو ایجاد کردیم تا بتوانید به دلخواه خود و دسترسی آسان دانلود کنید ♬♬

دانلود تمامی آهنگ های هوروش بند


♪♪ فول آلبوم هوروش بند یکجا قایل زیپ با کیفیت Mp3 128 با حجم ۶۰ مگابایت ♪♪

دانلود

دانلود فول آلبوم احسان خواجه امیری

 

فول آلبوم احسان خواجه امیری

 

بیوگرافی احسان خواجه امیری

 

احسان خواجه امیری خواننده نام آشنای موسیقی پاپ با سبک کاری خاص و شنیدنی مخصوص به خودش امروز به عنوان یکی از بهترین های ایران در موسیقی نام برده میشود.

 

 

احسان خواجه امیری متولد آبان سال 1363 در تهران میباشد که از همان کودکی به موسیقی علاقه داشت.

 

خواجه امیری آهنگ ساز ، تنظیم کننده و خواننده موسیقی پاپ فارق التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر است.

 

وی از 5 سالگی شروع به یادگیری موسیقی کرد و در 12 سالگی نخستین کار حرفه ای خود را برای برنامه کودک انجام داد.

 

از سال 1383 با خانم لیلا ربانی آشنا شد و در نهایت در سال 1388 با وی ازدواج کرد.

 

ارشان خواجه امیری فرزند نخست احسان خواجه امیری در ۲۳ اردیبهشت سال ۹۳ چشم به جهان گشود.

 

8 آلبومی که خواجه امیری تا به امروز روانه بازار موسیقی کرده است :

 

من و بابا – سال ۱۳۸۰

برای اولین بار – سال ۱۳۸۴

سلام آخر – سال ۱۳۸۶

فصل تازه – سال ۱۳۸۷

یه خاطره از فردا – سال ۱۳۸۹

عاشقانه‌ها – سال ۱۳۹۱

پاییز، تنهایی – سال ۱۳۹۳

سی سالگی – سال ۱۳۹۵

 

دانلود فول آلبوم احسان خواجه امیری

 

diver

 

آلبوم من و بابا با صدای ایرج و احسان خواجه امیری

آلبوم من و بابا با صدای ایرج و احسان خواجه امیری

 

احسان خواجه امیری در سن هفده سالگی نخستین آلبوم خودش را منتشر کرد که با نام من و بابا اثر مشترک خواجه امیری پسر و پدر بود.

 

دانلود آهنگ شهزاده


دانلود آهنگ جانه بابا


دانلود آهنگ بچه های خیابونی


دانلود آهنگ راز دل


دانلود آهنگ فسانه


دانلود آهنگ عشق و هوس


دانلود آهنگ فردا


دانلود آهنگ از من جدا مشو

 

خداحافظ

 


                                                     

دانلود فول آلبوم ایمان غلامی

دانلود فول آلبوم ایمان غلامی

رسانه پاپ موزیک برای اولین بار تمام آلبوم ها و تک آهنگ های رسمی پخش شده از ایمان غلامی را برای شما آماده دانلود کرده است.

برای دانلود فول آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود فول آلبوم ایمان غلامی

آلبوم‌ها :

آلبوم ایمان غلامی بغض :                                             دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ